måndag, januari 29, 2007

Helgen har varit slapp, vi åkte inte på hytta, för jag har varit sååå förkyld och J-O hade massa jobb att komma ifatt med?! Hm... på helgen?! Ja ja, vi var iaf ute lite på lördagen och kollade på Godsets träningsmatch mot Lyn, med oscar ville bara i 20 minuter (då han snällt lekte i snön :) sen gick han och jag och köpte smågodis, han fick plocka några bitar i egen påse, det var kul! Så åkte vi hem och tittade på Bilar! Det verkar som han vill det varje lördag?! Wroom, wroom... se på bilar; sägerh han så fort vi kommer innanför dörren! :D Vi var en sväng hos J-Os syster och så måste ju givetvis oscar leka med legot, det är såååå spännande, annars skulle J-O bara se hur hennes man gjorde för att pigga upp (heter iaf så på norska, vet inte på svenska man hugger iaf upp golvet lite grann på nåt vis?) golvet, vilket vi ska göra nere i tvättstugen för att sedan lägga på värmekablar! Får ta före och efterbilder! :D Ikväll ska vi få middag hos farmor och bestefar, bestefar fyller år i morgon! :D Och jag ska äntligen på samtal med jordmor (barnmorska) Kram

3 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Wow, vad ni fixar! Tror det heter "bryta upp"?

Anonym sa...

Lycka till hos bm imorgon. Tips: skriv upp på en lapp redan ikväll vad du vill ta upp. Annars blir det lätt att man bara sitter där med ett tomt, svart hål i huvet (iaf jag)...

Anna-Lena sa...

Camilla: Tja... det är skiiitdyrt med hantverkare här i Norge så man blir tvungen att greja lite själv... annars ska vi sätta bort det mesta :D Jag har stooor mage och mannen jobbar mycket?!
Idha: Skrev lapp redan när jag fått tiden men tack för tipset... jag var ju en period hos psykolog när oscar fötts, nu är ju detta bm men men... samma tanke?, så jag är ju veteran?! :D He he...