måndag, december 11, 2006

Promenaden till dagis blev något blötare än jag tänkt mig?! Det regnade ju när vi vaknade men när vi skulle gå var det uppehåll så jag bestämde att det skulle vara... hm... halvvägs bort började det regna, upp med paraply på med vagnskydd. Oscar satt och kurade och sjöng så han tyckte det var mysigt?! (Han sjunger och dansar en massa nu, SÖT!) På vägen hem hade Anna-Lena motvind som bara f**... och paraplyt vek sig bakåt hela j-la tiden! %#"§?**!!! He he... arg då! Så jag sket i paraplyt och tänkte använda huvan på jackan. VARFÖR GöR DE HUVOR TILL JACKOR STORA SOM ELEFANTRÖRON! Är det bara jag som vill använda min inte bara ha den som prydnad??? Den trillade iaf bara ner i ögonen så när jag kom hem var jag svett, varm och blöt! Härlig start på dagen? Annars har jag hittills bara jobbat nån timma framför datorn, tvättat, vikt tvätt, bytt sängkläder till alla... Älskar nya sängkläder! Vardagslyx! JO, igår började en ny era! Vi har bestämt att INTE sitta nere hos Oscar och uggla utan jag natta och gick upp. Fick gå ner med hinim i en timma, ca tio gånger upp och ner trappen (bra trim) Puh! Men jag skrev julkort samtidigt och har dem faktiskt färdiga nu. Det känns iaf mer positivt att göra så än sitta nere. Kram

2 kommentarer:

A L V A S - P A P P A ! sa...

om det är nån tröst (tveksamt) var vår dag ung som er inledning, fast hela dagen då (=

ha det!

Anna-Lena sa...

Hm... ja, skadeglädje är ju den enda sanna säger de?! Men, nej, jag tycker eg det låter som usch så det var väl synd... att ni haft en dålig dag?! Men tusen tack för försöket, det värmer alltid! ;D