tisdag, december 12, 2006

Igår kväll somnade han 20.45 och jag gick bara ner med honom ca. 5 ggr, istället för mer 12 i förrgår. Så det är ju en förbättring! Har pratat med dagismamman, hon tycker inte han är redo att vara vaken hela dagen och kanske somna i middagsmaten, men hon låter honom inte sova mer än en halvtimma, trekvart, beroende på hans form. Det är ju bra! Men min syster tog oxå upp något väsentligt... att pappan ju kan ta honom ut efter maten, bara en stund, då jag plockar undan, innan barneTV! Vi har ju alla fastnat för Jul i Svingen, norska julkalendern, jättemysig och bra! Kanske det tom är så att de vuxna sitter mer klistrade än barnet!

Det andra barnet, det under påväxt :D, ger sannerligen liv ifrån sig nu, hon har börjat sparka så att magen hoppar till om jag ligger ner. MYS! Jag blir så full av skratt för det är som att hon vill vara med när jag och oscar myser i sängen på morgnarna, då är det action, och på kvällarna när J-O och osse sparkar boll och tjoar! Jag vill oxå va me... säger hon nog! Ni verkar ganska mysiga, får jag va me... och du är så välkommen så, mammas lilla blomma!!! :D Jenta mi... bara min!? ;) Kram

Inga kommentarer: