tisdag, december 12, 2006

LISTA!!! Jippie!? :D

Kläder :
*Vad har du på dig idag : Mörkgrå jeans, svart t-shirt, ljusgrå stoooor lång-t-shirt med urringad hals och fladdriga armar över
*Vad använder du just nu för skor : Har strumpor och tofflor på men ute använder jag mina svarta stövlar
*Favoritfärg på kläder : Svart, vitt och grått!

Senaste person som :
*Sov i din säng : Jag och Oscar
*Du pratade med : Oscar
*Du delade en drink med : Det var länge sedan jag drack drinkar?..
*Du gick på bio med : Jan-Ole och jag såg Fritt Vilt för någon vecka sedan
*Du gick på stan med : Jan-Ole och Oscar
*Skällde på dig : Det var väl Jan-Ole då, eller oscar om han var missnöjd med något! Han kan minsann säga ifrån!

Senaste :
*Låt du hörde : Vet faktiskt inte, hade Jöbacks julskiva på igår, någon av dem
*Film du såg : Sylvia i lördags på TV, och jag tjöt som en gris...
*Mat du åt : Frukost
*Kram : Oscar
*Puss : Jan-Ole eller Oscar, mycket mys på morgonen med osse :D
*Fest : När Jan-Ole fyllde 40 i april
*Känslan : Trötthet (är så trött idag i ögonen, sovtrött, alltså, inte lessen-trött)
*Ilska : Att jag knappt kan ha några kläder jag har längre.....
*Resa : Till Italien i somras (helt fel ålder på oscar, tom Nu hade varit tio ggr bättre, men oh, italien, liksom :)
*Glädje : Att det snart är jul
*Dröm : Att Jan-Ole och min familj lämnar mig?! Samma som under förra graviditeten.
*Boken du läste : Läser Jan Guillos Tjuvarnas Marknad
*Personen du träffa : Oscar var just här och titta på grävmaskinen som gräver i grannens trädgård
*Personen du prata i telefon med : Ann-Sofie
*Personen du fick sms av : FREDRIK!!! :D
*Gången du åt en 7-eleven korv : Har aldrig nånsin gjort det!
*Gången du var utomhus : När jag hämta Oscar på dagis igår
*Gången du sov : För tre timmar sedan!
*Gången hela din familj åt middag tillsammans : Inte just igår, annars gör vi det var dag
*Saken du köpte : Julklapp till Jan-Ole

Om dig :
*Namn : Anna-Lena
*Ålder : 32
*Smeknamn : Anna
*Syskon : Ann-Sofie, Emma och Fredrik
*Sysselsättning : Hemmamamma (gravid)
*Bra egenskaper : Ställer upp för andra?, snäll, omtänksam
*Dåliga egenskaper : Otålig, pedantisk
*Klass : Har hög klass frågar du mig?! :D
*Hårfärg : Cendre (i passet)
*Ögonfärg : Melerade (i passet) (grå/blå/grön)
*Skostorlek : 39 innan Oscar, nu 40!?

Inga kommentarer: