torsdag, december 07, 2006

Jaha, denna vecka har varit seeeeg! Jag har haft sååå ont i halsen och varit hängig att jag inte gjort någonting vettigt alls! Idag som först har jag vaknat till! Var hos läkaren i morse... allt bra! Är i v. 20 och har gått upp snart fem kilo! (Vore ju bra att hålla den nede över julen oxå ;) Så var jag på massage! Skööönt! Men usch, de hade haft inbrott... eller inbrott... någon (idiot) hade bara traskat in och tagit en av fysioterapeuternas väska med nycklar till bil och hus och kort och massa kontant och allt! Usch, vad obehagligt! Och tydligen ska man vara väldigt försiktigt nere i centrum nu om dagen pga tjuvar! De är visst fräcka och duktiga! Härliga Drammen?!

MEN vad äter man till middag hörrni!!! Jag blir tokig... det är såååå tråkigt att laga mat! Jag har iaf inga ideer! Idag blir det ungsfalukorv och potatismos (som jag gör själv! Godast!) Nu ska jag mysa med Oscar! JAG VET... för lite bilder på honom just nu! Men bara vänta till jultid och han ska vara fiiiin och julpyntad! {3 (ser det ut som ett hjärta... nähä... men det ska det vara iaf!?) KRam

Inga kommentarer: