lördag, september 09, 2006






J-O och Osse är ute i skogen och går Spiraltrimmen. En organiserad promenad på typ 3-4 timmar. Jag har altså gått hela veckan fram och tillbaka tom vissa dar till dagis och tycker att nu får det vara nog?! Jag har dessutom haft en jobbig vecka med förkylning illamående och så har J-O jobbat massa och varit ute två hela kvällar, inte för att Oscar är något som helst besvärlig men en kväll somnade jag helt ifrån honom... stackars... han lekte iofs bara och märkte kanske inte ens att mamma låg och sov, då brukar han protestera lite ;) men jag får iaf dåligt samvete?! Ja, ja... här är nya bilder. På mig och lillsöt (som han faktiskt tar!) och från antagligen sista grillkvällen hos svigers och från en tur Oscar gjorde med pappa och tittade på båtrace och gamla bilar! :) Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

På tal om att somna, vet inte hur många gånger jag har somnat när jag läst kvällssaga, har tom somnat i lillsängen, en gammaldags utdragssäng för barn, både fötter och armar hängde utanför och barnen lekte på golvet och jag sov så gott.... Inget kul med förkylning, yngsta tonåringen snörvlar idag så snart får väl jag det också, lagom till helgen när vi skall på dop i Oslo till systerdottern som bor där. Håller tummarna att det inte blir snuva.

Anna-Lena sa...

Ja det får vi hoppas! Trevligt med dop annars (dop i Norge betyder droger för övrigt? De säger dåp om dop ;)