söndag, september 17, 2006





Här är Oscars rum Before-After! Vi (mest sambon dock:) har jobbat väldigt hårt i helgen med att flytta sovrummen ned! (Lampan ska bytas ut med Oscars söta bamse-lampa!) Men se såååå fiiiint :) Och nu sitter jag alltså uppe på Oscars gamla rum och skriver... På nya kontoret! På vårt gamla sovrum ska det bli bibliotek/salong?! Fiiiint värre? :) Kanske ni märkt att jag inte skrivit riktigt så mycket ett tag nu som jag brukade?! Det är inte för jag inte tycker om er... ;) men för att jag inte riktigt velat skriva om det enda jag tänkt på hela tiden! Nämligen att jag är gravid igen!!! :D Jättelycklig! Men TRöTT och illamående... kanske inte är så kul att höra om heller? Är heeeeeeeeelt slut på em och tycker att dagen borde ta slut ca efter middag?! He he... hoppas bara detta slutar innen jag börjar på KVÄLLSkurs om en och en halv vecka! Idag har en vän till jan-ole och hans fru varit här. Han har hjälpt j-o med mulitmediapcn??? j-o köpt. Jag betackar mig... men kommer säkert inse att den är jättebra att ha om ett tag? Är bara lite skeptisk? Nån som kanske har och kan övertala mig att det är super? :) Oscar har inte ätit så mycket och hostat om mornarna... hoppas det bara är pga en liten förkylning... kanske det inte smakar i munnen? Han åt av våfflorna jag bjöd på idag... fyra stycken! Så jag behöver inte vara orolig?! :) Nu när hemligheten är släppt ;) kommer jag nog skriva mer igen?! Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Maja o jag hoppas på en tjej....denna gång!!! Det ska bli so koselig o se er på fredag!!! Vi längtar och hälsa lillmagen från oss!

Kraaaaaaaaaam

*SaKi* sa...

GRATTIS!!! VA kul =) Hoppas att illamåendet ger sig.

Anna-Lena sa...

Ja, Annso, vi ses på fredag. Vore lite tufft med bror till osse oxå? ;) saki: Tack, jag hoppas oxå det ger sig snart! :)