söndag, augusti 20, 2006

Igår, lördag, bjöd vi in fyra par med eller utan barn, som de ville, på grillfest! :) Det var väldigt trevligt, fem barn, och Oscar givetvis, kom och stannade till efter middagen. Då skippades de vidare till mormor eller farmor och vi vuxna öppnade ölen/vinen! :) Mycket trevlig fest! Synd bara att det spöregna... men vi har ju stort inne men det hade varit trevligt med grillfest ute! Det är dock lite typiskt för i fredags var det sol och idag har det varit kanonväder?! Men men... vi hade som sagt mycket trevligt! (trots att jag, kanske inte bara jag heller ;) tycker att festen kunde ha slutat runt midnatt, efter det fick folk lite för mycket innanför västen men insåg kanske inte riktigt det förrens det var för sent?! Hehe... Sov länge i morse, jag till tio, J-O till TOLV! Jag kan inte sova så länge längre?.. Så fick vi mess om att Osse sov så vi gick ner på ett nyöppnat ställe och luncha... skaldjurssallad! Mmm... ett av paren som var med igåa kom plötsligt dit! Trevligt med lunchsällskap... och få deras åsikt om kvällen! :) Så var vi och köpte ett par rosplantor och flera till nya rabatten så i morgon ska jag dona i trädgårn. Oscar har precis somnat! Puh, det sliter vi med nu alltså! Så här sent kan han bara inte va uppe då får vi ju ingen tid till bara mamma- och pappamys!? Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Prima att kunna kommentera! Det var bra att du ändrade det! Hoppas du haft en bra sommar!!//Valdeez

Anna-Lena sa...

Hej! Jo sommaren var kanon! (se nedan?) Såg på sakis att du hade haft det bra!? Kul! Jo, jag bor ju i Norge och har lämnat familj och vänner där så tyckte jag det var fånigt att de inte kunde kommentera... och ni från forumet oxå förståss :)