onsdag, augusti 23, 2006

Dagarna går sååååå fort! Ibland fattar jag inte hur de med jobb hinner med allt? Men kanske de inte gör riktigt allt det jag gör heller! Jag har aldrig putsat och fejat så mycket i hela mitt liv som de senaste åren! :) Nu har jag ju dessutom trädgård! Underbara trädgård! Jag trodde dn skulle bli jobbig för Oscar pga sluttningen men nej, då! Han trippar på både upp och ner i full fart och har inte slått sig en enda gång! Han har blivit proffs på att klättra istället! Vet inte om jag tycker det är bra eller inte... (moders oro...) :) Nu har vi köpt nya blommor till trädgårn... de gamla dog när vi var i Italien!? Hm... Har planterat i nya landet... ska ta bild och visa... och så ska vi fylla på räckan av rosor (dvs de två vi har ska få sällskap av två till ;) Vi har oxå börjat nere på Oscars rum på allvar. Igår slog de (ja, Oscar hjälpte till som bara den med sin lilla plasthammare) ner garderoben och nästa blir att slipa och ordna väggarna fina innan vi tapetserar dem! Nu ska jag ta en kaffe, hänga upp tvätten och hämta Osse... Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Neeeeeeeej, Anna-Lena, jag tror inte heller andra gör så mycket som du!!! men bara du mår bra av det så....Själv gillar Maja och jag våra husdjur...(dammråttorna i hörnen ) för det innebär att vi kan myse o pyse istället för att dra på dammsugarn i onödan, tung och låter ju mycket o så....ett tips vi också har är att sopa smulor under mattorna( obs lyfts på egen risk ) men visst, visst, rent och fint det har ni det juuuuuuuuu...Kramar i massor! Ann-Sofie

Anna-Lena sa...

He he... jag vet vad du tycker om min städmani!? ;) Men jag gillar oxå dammråttor! Hemma hos andra... så jag kan gotta mig över vad fint jag har det?! He he... Du har ju alltid fint oxå så det så! Puss på dig :)