torsdag, augusti 24, 2006

Trött!
Igår somnade jag runt den tid jag skulle laga middag! Hörde Oscar och J-O styra på i köket som i dimma men förmådde mig inte att öppna ögonen... inte förrens Oscar kom och sa mamma mamma komma mat! Så söta! De hade stekt köttfärs och kokta makaroner tillsammans, något jag inte smakat innan jag träffade J-O men som är väldigt gott... och enkelt! Så det hade de pysslat med! O ville inte sova igår kväll somna ca tio! Jag oxå?! Nästan! Men så sov vi till halv nio idag!!! :) Jag var fortfarande trött men det var så skönt med den sovmorgonen!
Stolt!
Oscar går i sk familiebarnehage vilket betyder att när hans dagismamma ska vara ledig får han vara på basen, vilket är fallet idag och i morgon. Innan sommaren var han såååå lessen när jag lämnade honom, tom hos dagismamman, men speciellt på basen... så jag fick ont i magen varje gång de skulle vara där. Likaså igår! Var nervös och irriterad hela kvällen och bestämde att går det inte bra får han vara hemma hos mig i morgon! Gick det bra?! Oscar har blivit en självständig, tuff liten kille som bara slängde sig in i leken, bokstavligt talat, när vi kom dit! Ha de mamma sa han och försvann in i en hög av skrikande lekande barn! :) Han ska dit i morgon igen kan jag lova! :) Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh.....så stor o duktig han har blivit, lille Osse posse, det är så kuuuul att ni snart kommer o hälsar på igen, bara om en månad ju......det ser vi fram emot, Maja och jag....Kramar i mass!

Anna-Lena sa...

Ja... fast idag var han inte lika tuff! Då kom några tårar! Stackars! Då villa jag bara slita j\han ur dagistanten och ta med honom hem men det gör man ju inte så jag åkte och simmade istället?! Här spöregnar det! Tråkigt! Ikväll ska vi grilla hos svigers... skönt att slippa laga mat. :) Längtar efter er oxå! Kramar till er