onsdag, augusti 30, 2006

De senaste dagarna har ju bara regnat bort! I morse sken solen och när vi skulle gå till dagis tog jag bara en tunn kofta över t-shirten... det var kallt... dumt... och stackars oscar, hade iofs tillräckligt med kläder, hade såååå kalla händer när vi kom fram!? Och så har jag suttit nere framför datorn och arbetat men kunde inte mer för guuuu så kallt. Vi håller ju på att göra i ordning här nere nu så inte bara det att vi inte satt på någon värme, vi har öppet fönster oxå pga att taket är nymålat. Ja, det ska bli skönt att få i ordning här nere nu. Det kommer bli så fiiiint! :) Annars har vi varit på Lindum, som tippen här heter, och slängt den gamla garderoben och lite trädgårdsavfall. Skönt att rensa upp! Det är som att rensa upp i hjärnan oxå! Det har Oprah sagt... så då är det väl så? :) Fast jag tycker det stämmer. Har men oordning omkring sig, även om det är inne i garderober, blir det kaos i huvudet?! Knäppt? :) Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här i Gbg regnar det ett stilla regn så det är lite höstkänsla fast det är rätt så mysigt, har dammat av stickningen och det blir nog en tur i skogen också. Så skönt att det äntligen är helg och att man är ledig. Knäpp som jag är så ställer jag klockan en dag på helgen bara för att gå upp tidigt och vara lite ensam innan alla andra vaknar...... idag skall jag och tonåringarna åka och köpa skor, maken är på gubbsegling till Skagen - i detta väder..... Ha en trevlig helg :o)

Anna-Lena sa...

Tack! Vad kul att du hittat hit! :) Jag är lite likadan... vill oxå upp tidit, just nu har jag ju inget större val :) tvååringar sover inte såååå länge. Kanske ditt problem mer är at du vill ha upp dem? Sambons systers barn är tonåringar och hon kan u ist bli tokig för att de aldrig vaknar! :) Så jag får val bara njuta denna fasen? :)