onsdag, juni 14, 2006



En fin sommarkille med vattkoppor... fast nu är han "friskskriven" ;) igen och ska till barnehagen i morgon! Han har pratat om killarna hela dan idag?! Tror han är lite rastlös för i morse gick han upp med en gång vid 6 (då brukar han komma in till mig och mysa!) för att leta efter pappan (som är bortrest) och sedan gjorde han bara saker han inte får göra (som att ställa stolen mot diskbänken och ta knivar och saxen) Jag tröttnade och förstod att här är bara en sak som gäller! Lååååång promenad (i uttröttningssyfte- givetvis var det urmysigt) Vi var i två lekparker och hos farmor... Han var så trött när han kom hem att han slockna utan minsta tår! Underbart! Jag blir så lessen när han blir arg och lessen när han ska sova- jag ser ju att han är trött. Jag fick gjort en hel del jobb vilket var underbart skönt och hann även njuta en kaffe på terrassen - till Oscars snarkande!? :) Nu ikväll har vi oxå varit ute. Pratade äntligen med nyinflyttade familjen nedanför oss! Jag vill så gärna att vi ska kunna umgås- åtminstone våra barn! Hon sa det... bara kom ner och lek. Sånt gillar jag! :) Nu ligger han och sjunger mamma...mamma...mamma... får nog gå upp och kolla! Kram

Inga kommentarer: