tisdag, juni 13, 2006

Så har Oscar fått ögoninfektion oxå! Stackars! Oscar! Mig? ;) Jag får ha honom hemma ytterligar en dag, vilket iofs kan vara otroligt mysigt men sedan i torsdags? Visst, dagarna går fort och vi är massa ute, det är ju bra, men jag har jobb liggande som stressar mig, fönstrer att putsa, kläder att stryka... Pappan är bortrest denna veckan oxå, så, nej, det blir nog inte mycket hjälp där heller! Men vi ska nog klara att mysa morgondagen oxå. Idag har vi alltså då varit ute massa (lurade in osse en stund i soffan och skuggan med mutan glass!? ;) Vi hade strömstopp en stund på förmiddagen och värsta kaoset när jag kom hem från besöket hos läkaren och upptäckte att strömmen bara funka i halva huset? Nätfirman kom och de hade missat att dra åt någon skruv?! Ja, ja... Oscar sov som en gris just då, vilket var skönt, och vaknade efter ca en och en halv timma genomsvettig! Otroligt genomsvettig!? Kunde nästan vrida ur honom? Men så har det ju varit otroooooligt hett idag. Det är därför jag sitter här nere och tråkar er med mitt tjat?! Jag vill inte gå upp i värmen?! ;) Får väl göra det? Har inte så många mer chanser denna veckan att pussa på min man! Kram

Inga kommentarer: