onsdag, maj 24, 2006

Har gått uppiggande promenad nu på kvällskvisten! Det var superskönt! Dagen har varit solig och skön. Jan-Ole har varit hemma. Stackars är såå förkyld att jag tror aldrig jag sett värre?! Det bara rinner och rinner! Hm... Hoppas han är helt bra på lördag för då brakar årets fest loss! Hi, hi... han hade ju sån tur att Turboneger ska spela samma dag som han har festen! Kanon! Bättre "present" kunde han väl inte fått. Men jag kanske inte ska skriva för honom. Men jag vet iaf att han gläder sig och därför vill jag inte att en förkylning ska lägga dämpare på hans humör. Jag ska trycka i honom C-vitamin! :) Lagade världens enklaste köttbullar/biffar idag. Bara färs, creme fraiche och kryddor. Hur lätt som helst. Och smeten var lätthanterlig. Inte omöjliga som andra recept kan vara. Prova! Kram

Inga kommentarer: