torsdag, maj 25, 2006





Hade tänkt ta bild på den berömda sandlådan idag men glömde det helt när vi var därute. Så ni får hålla till godo med bilder på en nybadad busunge iförd pyjamas. Han har precis slutit de blå så jag får en lång och skön kväll. Vilken skillnad det är mot när han somnar halv tio, tio ibland?! Pappan är på fotboll långtbortistan så jag har fjärrkontrollen helt för mig själv ikväll. Annars var vi och firade Jan-Oles svåger som hade fördelsedag i tisdags. Vi var där och fikade, gick en promenad och spelade basket?! Ja, det gjorde mest ungdomarna men Oscar lyckades springa runt bland alla långa ben så jag hade hjärtat i halsgropen emellanåt! Han ska vara med överallt han. Nu är det långledigt så vi ska äntligen klippa gräset. Det har ju regnat mycket och häromdagen närdet var fint var J-O sjuk. Jag kan säkert klippa gräs, jag kan det mesta, och jag är inte den som delar in andra göromål men när det kommer till gräsklippning så är det baske mig en mansgöra!!! (Fast jag har vuxit upp med en grannfru som alltid har gjort det, med en driven av handkraft t om!? Hon är tuff, alltså ;) Nu... TV! Kram

Inga kommentarer: