söndag, september 04, 2011

Har haft en lugn, lite lessen helg... tänker alltför mkt när det händer något speciellt... Måste lära mig att låta det rinna av mig!.. :) Annars firade jag och JO 4-årsbröllopsdag på fredagen och åt sushi... Mmmmums... igår regnade det mest så vi tänkte se Smurf-filmen på bio MEN det var utsålt när vi kom ner så vi köpte alla tre Narnia-filmerna på DVD istället och det blev ju mkt billigare!!! ;D Smidigt... ;) Idag har det fortsatt att regna... vi har tecknat, målat, plastelinat, gymnastiserat (kullerbyttat på träningsmatta) flätat hår, sett på film och tv, möblerat om hos Nora, lekt uppe i lekstugan, badat, målat naglar på både händer och fötter, pusslat, lyssnat på olika ljud på en CD (hörselträning för Nora, en ringklocka, en katt, hund, en man som snarkar, bil, en bebis som jollrar osv...) med mera med mera... vad man hinner med på en regndag!?.. ;D
Ha en underbar söndagskväll!

2 kommentarer:

mamma sa...

Regn kan vara bra också...;)

Malin sa...

Ge gärna lite av den där energin till mig (...jag hade väl som mest orkat läsa en bok).