söndag, september 25, 2011

Detta har verkligen varit en ovanlig helg för mig... jag har haft en riktig partyhelg ju!?.. I fredags så träffadesvi föräldrar som ska vara klasskontakter i år hos en av oss och vi drack rött och åt ost och kex och hade det riktigt trevligt så det blev ganska sent... iaf för att vara mig!?.. :) I går så var vi bjudna på 50årsfest och det blev en riktigt trevlig baluns... :) Massa god mat och drych och trevligt folk!.. Det är JO systers man som fyllt och idag blev vi oxå ditbjudna för att äta rester... hade INGET alls emot det... så G O D mat!.. :D

Nora på väg till farmor för övernattning...

Hon tog oxå några bilder på vägen ner...


En väldigt trevlig fest är ju oftast välplanerad och denna var verkligen det ned i minsta detalj... alla damer fck detta hjärtat... männen fick ett grappaglas... Nice!.. Och ser ni såååå fint dukat det är!?.. :)

Efter några glas tyckte jag plötsligt att jag var skitsnygg och försökte mig på det vanliga fenomenet i bloggvärlden- spegelbilder... Jag K A N verklige inte få dem till!?... Men skam den som ger sig!?.. ;)

Min snygga man!.. He he... dessa coola brillorna delades ut... alla såg ut som fån... ;)

2 kommentarer:

mamma sa...

Det är så små bilder men du ser supersnygg ut ;)

Jessica sa...

Hej snygging :)
Du är ALLTID lika snygg, så är det bara :-)
Låter som ni haft en super rolig helg.

Stor kram!
/Jessica