fredag, februari 04, 2011

Nytt kvällsnöje...

Jag har kikat på olika träningscenter sen innan jul... jag trivdes inte där jag var sist och har inte kommit igång med träningen heller sen dess vilket är katastrofalt för min magevolym... Inte bra!.. men så vad f-n tänkte jag det är GRATIS och UNDERBART och MEDITATIVT att gå promenader! JO, visst! så när Nora somnat på kvällarna får killarna snällt klara sig själva och jag travar iväg!.. :)

Sista biten innan jag är hemma (eller första... beroende på vilket håll jag går åt...) måste jag upp en väldig backe!.. Puh!.. Här är utsikten åt ena hållet... den "stripan" av ljus är en av Drammens utföråkningsbackar... DÅliga bilder jag vet men jag hade bara med mobilen i jackan!

Åt andra hållet... ännu en dålig bild men... häråt ligger torget med kyrkan och sjukhuset...

2 kommentarer:

SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Jag gillar alls inte tränings senter.... Men älskar att springa egentligen, dock gillar min rygg det mindre bra. Nu längtar jag till isen på gatorna försvinner så jag kan gå ut på snabba promenader ;D

Tack för din kommentar. Skall bli så kul att blogga mera "lägenhets bygge" & vägen fram. Så roligt att många av er som tittar in tycker det är kul att följa.

God helg finaste

Jezza sa...

Vad duktig du är gumman!

Har tappat all träningslust under hösten/vintern, vad så duktig i somras, sen vet jag inte vad som hände ;)

Hoppas ni får en fin helg!

Många kramar!
/Jessica