söndag, januari 16, 2011

Bara en luuuugn helg... :)

Igår tänkte vi oss en tur på Union Scene för att se teater... men det var fullt(har aldrig hänt förr, BRA!..) så vi gick på biblioteket och hyrde ett pc-spel till Oscar och två filmer med teckenspråk till Nora. Pulverheksa är en stoooor favorit!.. Jodå de pratar till oxå så alla förstår... ;)

Min ena orkidé har en massa fiiiina blommor just nu! Lovely!..

Nu har jag TVÅ zink-hus! Yeay... fick ett i julklapp...

Nora är alltid full av bus och energi! Idag ska vi gå en lååååång promme (frisk luft och trim för mamma OCH trötta ut busig 3-åring samtidigt... som ett Kinder-ägg... ;D

JO har varit ute både fredag och lördag och igår tog jag mig därför lite shopping-tid på centret och började inhandla nytt til våren! :D OCH så var jag med min söta granne som stöd då hon skulle tatuera sig första gången! :) Vi passade på att ta en kaffe innan oxå så jag hade massa "egentid" på eftermiddagen! :D Härligt!

1 kommentar:

mamma sa...

Skönt med egentid.
Härliga bilder som vanligt, det på ryggen på Nora och Oscar är ju för gulligt.
Ha en bra vecka.
Kram