söndag, oktober 31, 2010

Njutit söndags-solen!..

Så kan det gå... ser ni att JO har Oscars cykel på vagnen oxå!.. Oscar skulle absolut ha cykeln och vi frågade 100? ;) ggr om han verkligen skulle orka cykla heeela prommen. Jodå det skulle han såååå visst det! Tja efter tio minuter började klagingen... så vi var lite sura på honom en stund innan han äntligen fick fram att det var så svårt att trampa och JO checkade... Däcken var nästan helt tomma så det var kanske inte så konstigt iaf!.. Så fick vi knöla upp den på vagnen och Oscar gå... ;) Mys för mig då för han ville hålla hand och sjönt en sång om att jag var den bästa mamman i hela världen... och ja, jag ska inte säga emot ;D hehe...

Solen sken och vi gick den vackra turen längst älven!.. Vi tog en fika på vägen men gick i 2 1/2 timma och efter det krattade jag löv i trägårn. Så NU är jag ganska så sliten faktiskt!.. Gläder mig till ikväll och klä ut Oscar och ge alla barn godis! :D

Happy Halloweeeeeeen... ;D

2 kommentarer:

Jezza sa...

Hej vännen,
ville bara kika in och säga hej!
Låter som ni har härliga höstdagar =)

Tusen tack för din jätte fina kommentar hos mig, den gick verkligen rakt in i hjärtat!
Du är en FIN vän <3 <3

Massor av busiga halloween-kramar!
//Jessica

mamma sa...

Hoppas ni har en riktigt fin Hallowenkväll.
Jag känner en tjej, som när hon var liten, alltid skulle ha dockvagnen med sig till affären. Mamman frågade: är du verkligen säker att du orkar? Ja då. Vad hände, jo mamman fick dra barnvagn, ungar, kassar och dockvagn uppför backen, hem från affären. Varje gång gick mamman på samma sak.
Kram kram