lördag, april 10, 2010

Vilken härlig dag!

Solen har skinit på oss HELA DAGEN och det har varit VÅRvärme, nu på kvällen är det 8grader varmt!!! Underbart! :D Det har varit FULL FART oxå med en cykeltur och så cirkus-besök!!! :D

JO ordnar min cykel! Jag har fått stol till barna! :D JO har vagnen! ;) Nora hjälper till?.. ;D

Skönheten! Hon älskade att sitta bak mig! :D

Oscar gillade mer när Nora satt bak mig oxå- då kunde han mysa ut sig i hela vagnen! ;D

Vi mötte plötsligt farmor och bestefar på vår tur så vi tog en kaffe tillsammans. Och softis- mjukglass! Mmm... :D

Oscar njuuuuter glass!

Spänd kille på väg på cirkus! JAG älskar det oxå... att drömma sig bort i deras fantasiäventyr!!! Lovely! :D

Sukkerspinn- sockervadd! Ett måste enligt Oscar?.. Men han hatar att bli klissete- kladdig- så det slutade med att vi måste slänga den! Har ALLTID undrat vad jag gjort med honom- han är INTE som andra ungar som helst vill bli så skitiga som möjligt, Nora är alltid mkt skitigare än sin bror tex!?.. :)

Svårt att få fina bilder MEN detta var helt fantastiskt! Och favoriten var tre enooorma elefanter som kom in och gjorde en underbar show! Wow!.. :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som en perfekt dag! Underbart att man kan cykla igen och vad mysigt med cirkus. Jag vara bara på cirkus ett par gånger som barn så det var verkligen stort.

Och tänk snart fyller våra prinsessor 3 år! Fast Alice säger att hon är kung;)

mamma sa...

Vilken härlig dag ni haft.

Arletta sa...

Härligt med vår! Visst får man ltie mer energi och livslust? Kul med cykelkärra. Mysigt för barnen.