torsdag, april 08, 2010

Förändringar...




Har ju helt slutat med bilder på min shopping... men här är en ny skylt som fick bli med hem häromdagen. Jag bloggar egentligen inte alls som i början. Då skrev jag långa inlägg som t om kunde vara politiska eller diskuterande något allvarligt iaf! Skrev ju riktigt bra!?.. Nu har det mer blivit en rapport till de i Sverige! Min älskade familj! Men ni är väl mer än nöjda med "bara" bilder på barna och lite om vad vi gör om dagarna!? ;D Idag har iaf jag och Nora ätit middag ute på kinarestaurant- MYS!!... Oscar är hos farmor och JO jobbar sent.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart vi är nöjda med det, vill ju bara vet hur ni har det o "se" er lite ibland :) Ha en mysig helg o hälsa familjen!
Kram Anette

mamma sa...

Härligt med lite rapport o bilder bara. Så nöjda så. Kram

Jessica sa...

Hej gumman!
Jag tycker om din blogg oavsett, det är ju dig och din fina familj jag vill läsa om :-)

Hoppas att ni mår bra allesammans och får en fin och mysig helg!!

Många kramar!
//Jessica

Jessie - 22 år & Mamma till Jacob 2 år sa...

nu är det vår ja=) Vart har ni köpt er hylla (du har en bild på den sidan om)Den är jätte fin - älskar den! Skulle bli glad om du röstade på min blogg här:

http://chicmommy.blogg.se/2010/april/veckansblogg-finalister.html#comment