söndag, mars 14, 2010

Sköna söndag!

Idag slappade vi innan vi hämtade barnen hos farmor och bestefar- ja, där slappade vi oxå för vi fick lunch och sen lyckades vi somna i soffan båda två medans farmor sparkade boll med barna! ;D fantastisk dam! :D Igår hade vi alltså barnfri och när vi lämnat bort dem åkte vi direkt på IKEA och köpte nytt vardagssrumsbord! :D FInt blev det! VI skulle haft mattor oxå men vi hittade ingen i vår smak :( den vi har är så skitig, alltså jag dammsugar och har skrubbat FLERA ggr men den är bortom räddning nu!)
Fiiina bordet!

Ny pläd till soffan!

Nya vaser fick oxå följa med hem!

7 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Härligt med lite piff, jättefint!
Ha en riktigt skön kväll!
Emma och jag köper varsin endagsbiljett till Hultsfred, pallar inte mer...hur gör ni?
kommer ni då?

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

mamma sa...

Fint bord. Ha en bra vecka. Kram

Jessica sa...

Hej gumman!
Vilket fint bord!!Kul att "få" lite nytt sådär :-)

Låter som ni haft en jätte bra helg!

Stora kramar!
//Jessica

Anonym sa...

Om ni har snö kvar ute i trädgården så har jag för mig att det finns ett tips om att lägga ut den typen av mattor upp och ner i snön (alltså med uppsidan nedåt), det ska tydligen göra tricket! Om den ändå är bortom räddning kanske man kan ge det ett försök..? Googla matta+snö så verkar det finnas lite mer information om det! =) //Maria

Anna-Lena sa...

Ja Maria- jag sa faktiskt det till mannen förut idag!.. vi har ju massa snö!!!.. :D

Anonym sa...

Hej Gumman!
Kan berätta att din morfar tvättade mattor så när det fanns mycket snö :)
Ha en bra vecka o hälsa familjen!
Kramar Anette

Anna-Lena sa...

PERFEKT om morfar gjorde det så funkar det ju ;D DÅ ska jag göra honom stolt av mig!!! ;D Kramar