onsdag, mars 17, 2010

Pelargonen blommar! :D

Så härligt det är nu med våren som närmar sig... här smälter det iaf snö varje dag och även om solen inte skiner idag så har den gjort det i flera dagar nu! Det hjälper ju så absolut på humöret och både månd och tisd har oscar (Nora oxå på månd) varit ute EFTER middag! Förut har det ju varit kolsvart och han har inte ens nämnt att gå ut på kvällen men nu vill han ut så fort vi ätit! MYS! Igår var Nora och jag inne för hon var inte helt iform och kvällen igår var jobbig, hon fick somna hos mig och jag trodde hon skulle bli sjuk, men i morse var hon i strålande humör och är i barnehagen! Men båda, nej, faktiskt hela familjen hostar så jag hoppas vi håller oss friska nu!..Iaf...

Den vackra pelargonen köpte jag i somras och hade på terrassen, nu kommer dem igen!

Det är ju underbart att ha barn! De vill gärna ha mysbelysningpå kvällen MEN vi vuxna gillar inte det då vi eg bara har en ljuskälla som lyser upp ordentligt så om man sitter med en tidning eller pc-n så ser man inte vad man håller på med... vilket resulterade i att oscar med nora fnissandes i släptåg TEJPADE knappen på lampan... HA HAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!.. jag skrattar ihjäl mig! de är såååå roliga!..

6 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Hahahahahaha, jag dööör!!! Hälsa värsta roligaste kidsen!!!

mamma sa...

De är för goa mina barnbarn♥ Kram

Arletta sa...

Hahaha....vilka påhittiga barn! De är ju för goa. Och att de genomförde kuppen tillsammans är ju bara för härligt.

Anonym sa...

Haha! Företagsamma barn du har! Säker ligger det mycket planering bakom och tisslande.

... 4 på toppen sa...

Hi, hi ... kreative barn. Så morro!

Og du, får du virkelig sommerblomsten til å komme igjen i stuevinduet. Da er du virkelig flink altså.

Ha en strålende kveld. Snart helg :-)

Klem ♥

Jessica sa...

Hihi underbara barn :-)

Hoppas eran hosta är bättre vännen och att ni får en riktigt fin fredag och helg!

KRAMAR!!!
//Jessica