söndag, november 08, 2009

Fars Dag!

Idag firar vi alla perfekta pappor!?.. ;D Min pappa har nog inte haft det så lätt alla gånger, tänk er tre hormonella tonårsdöttrar! Ibland har han nog fått lite för mycket på ditt fat, hehe... Vi har verkligen bråkat han och jag ;) men mindre och mindre med åren?.. Samtidigt älskade jag att vara ute i skog och mark med honom! Ta på skidorna och ta med korv ut på vintern eller ro iväg med båten på sommaren! Härliga minnen! MIN pappa är världens BÄSTA pappa till mig och jag älskar honom så! :) (nu läser han säkert detta och sitter och snyftar ;) Nu är han oxå mysigaste morfarn till mina barn! :) Så TACK för att du finns pappsen! <3

Jag är så lycklig för jag träffade denna mannen som nu är far till mina underbara trollungar! Vi har skapat ett så fint och tryggt hem tillsammans till dem och han är verkligen en närvarande pappa på alla vis! Han är duktig på allt! Från att säkra ett bra jobb till sig själv så han kan försörja dem ordentligt, han tecknar försäkringar och sparande, han ordnar upp i de tingen jag tycker är lite svårt eller tråkigt ;) och samtidig är han lika duktiga på att komma hem och spela fotboll eller leka något annat med dem! Han har som regel att aldrig säga nej när de vill spela boll! (hehe... sån är det att ha fotbollstötn- eh- ursäkta fans till far ;) Idag har vi uppmärksammat pappa med pakerter och teckningar!..
VI ÄLSKAR DIG PAPPA!

Inga kommentarer: