lördag, november 07, 2009

Äskar dessa ungar!!! <3

VI slappar i soffan efter en slitsam vecka! Detta var igår- idag har det varit FULL FART! Vi har varit på stan med farmor och bestefar, fick vinterskor till Nora, varit på Bohus och beställt garderob till vårt sovrum och köpt en ny tripp-trapp till Nora (hon har fått för sig att hon inte gillar sin stol langre, har väl blivit stor tjej, denna var en hit) Min söta pappa ringde och var så glad för han hade fått blommor av mig! Jag tycker det är självklart att uppmärksamma detta, Han är bästa pappan till mig och världens bästa (efter barnas kanske? hihi...)
I morgon blir det överraskning till pappan i detta huset! ;)

Han är sötast- innan han somnar vill han ha kos och säger jag är sötast i hela världen?.. hihi sötnosen!

PUSS på dig pussfia!

Mammas solstråle!

1 kommentar:

mamma sa...

Härliga ungar, vacker mamma