söndag, oktober 25, 2009

Super söndag!

Detta har vi hållit på med idag! Vi ska byta sovrum med Nora och därmed slår vi på en vit panelvägg över den gröna tapeten som vi målade när Oscar skulle få eget rum! Det kommer bli så fint och jag ska visa mer bilder NÄR det nu blir klart!.. Det går lite segt framåt... ;)

Och så måste jag bara visa vad värdelöst dålig jag är på att ta bilder på mig själv! SÅ det är tur jag inte har en modeblogg!!! Ha haha... garvar ihjäl mig! Ville så gärna visa de snygga stövlar jag köpt och använt lite nu i helgen eftersom det blivit lite festande! :D Kanske ni ser hur de ser ut? Men annars ska ni slippa outfits-bilder här för jag fattar faktiskt inte hur man får till dem! :D


Önskar er som kikar in en super söndag! :D KRAM

4 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Vi står också inför byta rum rundor, kan säga att jag gruer mig......

Tusen tusen tack för dina goda ord. Här ser man inte röken av sonen, så det är bara att smida sig med tålamod & stål sätta hjärtat..... Svårt kan jag lova ;(

Hoppas ni får en fin vecka
KRAM

mamma sa...

Även om du inte framstår som en mästerfotograf direkt så går det allt att se hur jättefin du varit i helgen. Hoppas veckan blir bra. Kram

Färdigbloggad sa...

Haha! Snygga bilder! Jag fattar inte heller det där... :-) Vi ska också slå panel...eller...råa..plankor på längden blir det nog, i vårt blivande sovrum. Verkar va flugan då. Och Annso hade hittat samma tapet som mig också...fast jag har inte bestämt än och inte heller förhandlat den till ett godkännande. ;-) Hoppas ni har det gott! Kram!

Ann-Sofie sa...

Jättenygga stövlar, kul!!! Och du är lika fin som vanligt!

KRAAAAAAAM!

Ps, vi ska nog ha panel/vit plank i hela hallen sedan...