måndag, oktober 26, 2009

Dagens

Humör: Lite sur pga en specifik händelse!!!
Gjort: Jobbat, varit på viktigt möte i barnehagen ang. Nora
Planer: se på Livet i Fagervik
Ser på: pc-n
Lyssnar på: Nyheterna i bakgrunden, JO pratar i telefon, Oscar sjunger lite i sin säng...
Läser: en deckare jag inte kommer ihåg namnet på!?..
Äter: tuggar tuggis
Bästa: solen har skinit idag, vi har fått massa bra info och kommer få massa hjälp till Nora
Sämsta: eh... den händelsen jag ref. till tidigare... inget jag kommer ta upp här men jag är mkt besviken på folk i närheten! Att man kan välja så!?.. Hm... blä heøt enketl!
Väder: som sagt solen har skinit...

6 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Hur underbart som helst att få en heldag med sol, hade vi också igår! Hoppas vad det nu var känns bättre idag!!!

STOR KRAM från Annso

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Hoppas också att vad det nu var känns bättre idag! Och tuuusen tack för dina jätterara rader här om dagen. Blev så himla glad när jag läste dem. Stor kram på dig!

Jessica sa...

Hej gumman!
Ville bara kika in och säga hej och hoppas att det känns bättre idag.Tror jag snor med mig dagens :)

Kramar!
//Jessica

Färdigbloggad sa...

Stor kram, lät lite deppigt det där! Måste oxå stjäla listan... Kramkramkramkram då!!!

Anna-Lena sa...

Tack snälla söta! Jodå tiden läker... MEN jag blir konstant förvånad och förundrad över hur denna människa kan svika... Det är jobbigt att ha en energitömmande människa runt sig!? Nu är detta ingen jag behöver förhålla mig till så alltfö ofta- lyckligvis! men nu lyckades denne då... Hm... Nej nej jag har ju ER att tänka på istället! :D KRAMAR

Anna sa...

Usch ja, energislukare än inte bra att ha i sin närhet.. tråkigt :(

Men vad bra att ni får hjälp till Nora. Är det för hörseln?

Kram Anna (som försöker återvända till blogglivet lite nu)