fredag, oktober 16, 2009

I´m back...

JIPPIE! JO har räddat min pc! Vet inte vad han gjorde MEN han gjorde det iaf riktigt!!! :D Glad är jag!.. Igår var vi bjudna av chefen själv (mallig;) på detta! Mycket trevligt! :) Och han Morten i showen var inte bara väldigt bra som skrives han var FANTASTISKT bra!!! Han imiterade t om Celine Dion!?.. ja, han var riktigt bra! Sen var det ju KUL att trippa förbi alla gäster till reserverat-platserna och få gratis mat och öl hela kvällen ;) Ikväll ska barna sova hos farmor och bestefar så JO och jag har ännu en kväll att umgås på! Hoppas det blir Dia Psalma på Union Scene MEN jag har himla ONT i huvet, så jag ser i kors nästan (så detta är kanske inte sååå smart?..) men det har hjälpt att bara slappa och tugga piller idag ;)

Nora badade häromkvällen- bland det bästa hon vet!..

4 kommentarer:

mamma sa...

Vilken liten sötnos.
Hoppas du kan gå på konsert ikväll.
Kram

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Haha förstår att du är glad över PC:n.

Låter som kvällen med cheifen var helbra. :)

Hoppas ni har en toppenbra kväll! Stor kram och trevlig helg!

Jessica sa...

Åh vilken lycka att få tillbaka datorn vännen :-)))


Hoppas huvudet mår bättre idag och att du/ni får en riktigt mysig helg!!

Stor kram!
//Jessica

... 4 på toppen sa...

Hurra, pc er fikset!

Fin bade-nymfe også.

Klem-klem ♥