onsdag, oktober 21, 2009

Busfian!..




Nu ska man inte kalla sina barn busar i Norge då det mer är snorbuse... hehe... men Nora är en riktig BUSFIA! Här har hon tvättat håret helt själv med TVÅLEN på badrummet!!! Hrm... så pappa fick snällt ta henne ner i duschen! Ser ni vad stolt hon ser ut!?.. :) Jag har varit frånvarande här igen- och nu pga sjukdom. Ikväll är första kvällen sedan fredag som jag känner mig ok! Hade migrän i helgen som gick över i ngn slags förkylning/utmattning. Har bara sovit de senaste dagarna och bara skakat och varit hur trött som helst när jag varit vaken. Så NU är det skönt att vara frisk igen! :) Hoppas ni är friska och massa goa höstkramar till dig er! Kramar

8 kommentarer:

mamma sa...

Vilken duktig tjej. Kan skälv, tror jag. Kram

Ann-Sofie sa...

Gosiga bilder, men jösses, här hade jag ju missat två inlägg, annars brukar jag ju se uppdateringar på min blogg, oooops :/

Hoppas du får må bra nu!
KRAAAAAAAAM!

Jessica sa...

Hihi underbara bilder :)
Duktig tjej som kan själv liksom, de brukar ju inte tycka det är så kul att tvätta håret i den åldern annars *fnissar*

Skönt att läsa att du mår bättre vännen, låter som du haft en riktig pers *tycker synd om*

Stora kramar!
//Jessica

Färdigbloggad sa...

Wow, vilken initiativrik flicka! Det känns som att jag kan luta mig mot dig för goda råd framöver! Skönt! Elsa har rejäla bustendenser också och ibland undrar jag var det ska sluta... KRAM på er!!

Arletta sa...

Hihi, kan själv ju! :) Tur hon inte fick tvålen i ögonen

Fru Evelina sa...

haha så söt hon är!! tvål kanske funkar lika bra som dyra schampon?!
vad skönt att du börjar bli bättre nu igen, inget kul att vara däckad så länge!

kramar!

Madde Oskars mamma sa...

hihi de kan de där små! =) Känner igen det från då Oskar häromdagen stod med ett av mina nårprodukter i håret. Haha som sagt det var ner i badbaljan med en gång. Så stor er busfia har blivit. Tiden går! Kram

... 4 på toppen sa...

*ler* når jeg ser for meg lille frøken med såpe i håret. de er så morsomme disse små vi har, selv om det ofte medfører en del ekstra jobb på oss voksne. som å rydde opp etter miniputten når han tømmer kjøkkenskuffene for kaffe, kakao og ris ... hmf ...

ha en god kveld, jeg vet ikke hva som har skjedd, men blogg-rollen min oppdateres ikke, derfor har jeg ikke sett at du har lagt inn nye innlegg de siste dagene.

så godt at du er frisk og rask igjen ... kanskje det var et lite snev av svineinfluensa du var borte i? Nøff, nøff ...