torsdag, september 24, 2009

Imorgon är det fredag...

...och idag har Nora varit hemma för att lyssna på våra hemma-ljud! Det kan som sagt ta ett halvår innan hon fattar ljud liksom! Hon hör redan, absolut, men hon vet inte vad hon ska göra med ljudet, att det knackar på en dörr förbinder hon inte man att det ska komma in ngn genom den osv... Jag lämnade O och åkte ett par timmar på jobbet och så kom JO och Nora och mötte mig för lunch! Helt otroligt så träffar vi "alltid" på ett par som JO vet vilka är och jodå, idag mötte vi på honom iaf på promme med lilla bebisen de fick i sommar! Sov hela tiden och då pratade männen länge medans jag jagade Nora kring en bassäng och så lunchade han lika så gott med oss. Konstigt att man möter på vissa hela tiden och andra aldrig?.. Men det var trevligt... SÅ tog vi en tur på möbelabutiker. Vi har många planer inför hösten, vi ska byta sovrum med Nora, och då måla om och köpa nya garderober och en ny säng till Nora, hon börjar bli stor tjeja... SÅ ska JO göra om på kontoret och han vill flytta in vissa möbler därinne för att få ett bestämt intryck/uttryck?.. så då måste vi köpa ett nytt skåp att ställa glas ol i... Så måste Nora få en ny stol, kan inte ha bebisstolen längre tycker vi. En Stokke hade varit perfekt! Och en ny matta till tv-hörnet, en sisal så det är lättare att h¨lla rent!?.. Så detta var vi och tittade på! Oscar har varit hos farmor och Nora och jag har byggt tågbana resten av kvällen. Imorrn kommer farmor på middag för bestefar ska på hytta med "gubbarna" ;) Vi var på en barnnutik idag oxå, de säljer allt- vagnar, kläder, leksaker och annat smått och gott och fick veta att vi kunde ta med begagnat dit och få tillgodolappar!!! Hur BRA som helst! Så på lördag ska vi ner med en jättefin gåstol, badbalja, Babybjörn och ammekudde som vi tänkte sälja! Så såg jag DEN fina Reima-overallen till Nora... Mmm... DEN blir det nog då! ;) Idag har pappa vait på sjukhuset för att kolla hjärtat så nu ska jag ringa honom! :) Och¨jag lääääängtar till nästa helg då söta lillebror kommer på besök! :D

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hoppas ni får en super mysig helg vännen.

Kramar i massor <3
//Jessica

Ann-Sofie sa...

hihi, jag älskar din svorsk ;)
Ha en jätteskön helg, hörde att Fredrik skulle över, så mysigt att se fram emot!

LOVE YOU!!!
Kram från Annso O Maja