söndag, augusti 09, 2009

Sôndagkväll

och vi ser på Poirot!.. Sôt gubbe tycker jag! ;D Det var supermysigt på hytta, bortsett att jag hade migrän och sov en massa. Men jag försökte verkligen vara med så mkt jag bara kunde emellanåt så jag hade riktigt trevligt. På lördagen var ju den årliga släktsträffen och jag sov lite då oxå, mellan middag och kaffe, men jag fick ju träffa och prata med alla så... Idag har vi gått en tur i skogen och ätit middag tillsammans ett hlt gäng! Gillar... TYVÂRR glömde vi kameran!!! MEN jag hoppas komma över några som andra tagit så lägger jag upp senare! :)
Ha en skön kväll sköningar!
KRAM

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Usch, inget kul med migrän...! Hoppas ni får en toppenvecka i vardagen...hur mycket är Nora på barnehagen nu då? kul att det går bra!


KRAM