måndag, augusti 10, 2009

På morgnarna...



...ska det ju helst gå undan! MEN Oscar är lite seg så Nora och jag smyger in ca halv åtta då vi duschat och ordnat oss för att mysa lite! :D Och så får de sitta i soffan med barne-tv när jag jag lagar matpakker(de får inte frukost i barnehagen, men lunch och frukt och jag ska oxå ha frukost och lunch, eller det är billigare iaf...) Idag har vi jobbat och varit i barnehagen allihopa och allt gick bara bra med Nora! :D Skönt!.. Imorrn är det samma samma... Men på onsdag ska jag jobba hemma och på torsdag blir det antagligen en tur på IKEA med svärmor! På fredag är barnehagen stängd så då ska jag ha båda gullungarna hemma. Då blir det promme på centret, muting med glass ;) och leka på lekplatsen! Snälla snälla INTE regna... ;)

5 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Jeg krysser fingrene for finvær på fredag. Torsdag også, det planleggingsdag i barnehagen til miniputten både torsdag og fredag. På sfo er det planleggingsdag på fredag.

Ha en fin kveld :-)

Fru Evelina sa...

åhåå så söta de där där de ligger och myser =)
har ni haft en bra sommar?

kram!

Arletta sa...

Så mysiga syskonkort! Längtar till den tid då Emma blivit lite större och hon och Lovisa har lite mer utbyte av varann.

Färdigbloggad sa...

Åh va kul med ikea! Längtar till vårt nästa besök, det lär ju bli ett under hösten när vi kommit tillrätta i nya huset. Vilka supermysiga bilder på gosebarnen. Snygga sängkläder med pirater, de finns inte i Sverige va? De hade jag kanske kunnat plocka poäng med... Kram!

Jessica sa...

Åh vilka mysiga bilder gumman :)
Det låter som en BRA vecka ni har framför er!!

Jag börjar jobba idag igen, har aningen fjärilar i magen efter 3 månader hemma.Men man vet ju att så fort man kommer dit så är förmodligen allt som vanligt igen ;)

Stooooor KRAM!
//Jessica