onsdag, augusti 26, 2009

Mittiveckan...

Oscar när han skulle ut på skattejakt!

Mina älskade älskade... de är SÅÅÅÅÅÅ söta med varann... <3 blir alldeles varm om hjärtat!

Har inte tagit bilder på flera dagar nu men när jag kikade på dem från köket då jag lagade middag idag satt de så här och mös med varann! Sôtnosarna!!! <3<3<3

Dagarna svoschar förbi som ni vet. Det är så med vardagen! Igår var jag ute på trimtur i skogen med en väninna och det var underbart skönt, vi gick uppåt och uppåt och uppåt nästan till Spiralen för er som vet! :D Och så ner igen i högre takt! Bra tur! Ska försöka med en sån fast promme med henne! :D Bra! Imorse var vi och träffade "vår" öronläkare på sjukhuset. Han bara kollade Nora i öronen, halsen, näsan, kolalde hjärtat och allmän hälsa antar jag och vi pratade igenom vad som kommer att ske på måndag och vad de kan finna och vad som kan göras... bra samtal! Hoppas vi kan få hjälp till snuttan nu! :)
Önskar er alla en skön kväll!

7 kommentarer:

mamma sa...

Vilka underbara små troll. Man blir alldeles varm i hjärtat av att se dem.
Kram

Ann-Sofie sa...

Åååå så fiiiina de är,som jag saknar er!!!
Vet inte om DM, kan liksom inte bestämma mig...det lär ju inte bli bättre än Parken, o jag fyller år då och har massa jobb just då och bla, bla...
Vi kan väl hörs på telefon nån dag, imorrn em kanske?
KRAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMM

Anna-Lena sa...

ja! blablablaaaaaaaaaaaaaaa... tycker jag det är!!! ;D KLART vi ska gå!

Arletta sa...

Syskonkärlek! Jag längtar tills Emma är lite större så hon och Lovisa kan leka tillsammans. Underbart!

Fru Evelina sa...

hihi vad söööta de är! förstår att mammahjärtat blir alldeles varmt när de visar kärlek och glädje mot varandra!

kram

Marie sa...

Ja en tur upp till Spiralen kräver lite arbete, själv var jag på spinning igår och det var skönt det med. Och så söta barn du har.

Kram

Jessica sa...

Hej sötaste!
Kikar in för att önska en mysig fredagkväll och helg!!

Hoppas du mår BRA gumman!!

KRAMAR!
//Jessica