tisdag, maj 26, 2009

Så här...



... sitter han hela kvällarna! Tegner (tecknar, ritar) ALLA! Det är figurer som gäller, människor i hans närhet som han ritar, hus och vägen dit, kartor! :) Han är så uuunderbar! :D Idag har det regnat hela dan vilket inte gör så mkt, jag har jobbat och varit och spinnat! :) SKÖNT! âlskar att svettas loss och i takt med musiken och instruktörens hejarop får jag lätt gåsud och MASSA energi! Bra pass! :) Så nu har jag jobbat lite till nu ska jag bråka med csn! ;)
Kramar

4 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Hej o tack för din härliga kommentar...! Har inte orkat blogga idag, hjärnan går på halvfart när jag mår såhär, saknar mina promenader....men, men, sprutor fredag, vila lör-sön, sedan du...! Ja, det hade varit så mys att komma till Oscars födelsedag, men det blir lite mycket där ju...! Har betalat resan idag :) tjohooo, vi får ordna med pengar senare :)

Söt han är Oscar, saknar er!!!
KRAAAAAAAAAAM från Annso

Jessica sa...

Vilka mysiga bilder vännen på din goa son!!
Hanna sitter allt som ofast och målar en stund oxå innna hon släcker lampan och ska sova, bra sätt att varva ner.

Vad härligt att läsa om din träning, du är så duktig!!!
Längtar efter att få komma in i den svängen igen :-))

Det tråkiga är att jag tror inte det blir någon Oslo-resa för mig nästa vecka *gråter*
Med tanke på hur lite ork o kraft jag har nu så har jag svårt att tro att jag skulle vara i full fart till nästa vecka och orka med en festa-helg :((( *gråter*

Hälsan är viktigare men ändå :(

Hur som helst, KUL att läsa en uppdatering!!
Hoppas att DU mår bra oxå gumman.

KRAMAR!
//Jessica

Jessica sa...

Hej igen gumman!

Du har en liten utmaning hos mig om du har lust o ork :))

Färdigbloggad sa...

Va mysigt m Oscars kreativa lek! Och så underbart för dig att kunna träna! Kram!