torsdag, maj 28, 2009

Mina sötnosar...

kul att blogga från ststionära ibland... då kan jag lägga upp bilder som bara finns där... :) Se mina sötnosar. Nora är nykläckt och Oscar nyfiken! :D
Älskar dem!


I morse hade Oscar en fästing nästan på ena bröstvårtan! Nora fick jordgubbar till kvällsmat men det verkar inte hennes mage gilla! Hon fiser och gråter stackars! Det slog oss att det faktiskt skedde förra gången vi åt jordgubbar oxå! SÅ no more gubbs for Nora! ;) (Linda-ref... Ha hahahaaaa...)

4 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Usch då lillfian, och hua för fästingar, men dom är visst massa i år, kolla, kolla...!
Maja har redan haft två och jag en, äckliga små kryp...!
Vet inte vad det är med vår trädgård, djurens paradis? fästingar, skaor, igelkottar, katter, och så har vi en stor fet padda som visar sig allt för ofta, jätteäcklig och tar inte alls hänsyn till oss som bor här *ryser*
Nu blir det Västervik! Vädreat är grått o tråkigt!

Ha ni en toppen fredag, så hörs vi på telefon snart, tycker jag :)

KRAAAAAAAAAM från Annso

Jessica sa...

Hej vännen!!
Ville bara kika in och säga hej,och hoppas du inte stressar ihjäl dig.

Tänker på dig massor!

Och hualigen för festingar *ryser* De är inga trevliga djur!!!

Massa kramar!
//Jessica

Anonym sa...

Men så fin bild! Tiden flyger verkligen.

Usch för fästingar och stackars Noras mage. Alice är helt galen i gubbar. Jag tror att det är ganska vanligt att barn reagerar på just jordgubbar. Det är flera barn på dagis som inte heller kan äta det. Växer förhoppningsvis bort. Kram på er

Ela sa...

Dom röda små gubbarna e starka. Många tål dom inte.
Stackars tös!

På bröstvårtan. Där snackar vi otur.

Kram kram o trevlig helg!