lördag, december 20, 2008

Lista

Hittade denna och snodde! :) Hos Annica

Vad föredrar du?

Fetmarkera det du föredrar.

Pepparkakor - Lussebullar
Skumtomtar - Knäck
Ischoklad - Marsipan
Köttbullar - Prinskorvar
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Revbenspjäll - Janssons frestelse
Rullsylta - Pastej
Glögg - JulmustRödbetssallad - Dopp i grytan
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Äpplemos - Senap

Eh... man kan INTE välja mellan pepparkakor eller lussebullar! Det går INTE! Däremot bryr jag ig inte så mycket om vare sig sylta eller pastej, äppelmos eller senap så jag väljer helt sonika både peppisar och bullarna! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med om att det är svårt att välja mellan peppisar och lussebullar!

Färdigbloggad sa...

Jag har problem med att välja oavsett vad jag har för alternativ. Själva beslutsprocessen är låååååång för mig, lixom. Kör nu försiktigt imorgon! Stor kram!

Ela sa...

Haha, där slank du undan fint!

Kramar.