söndag, december 21, 2008

Godis är gott!..

Oscar favorit eller iaf liknande, såna skummiga och geleiga! :D

Jan-Oles... iaf när vi går på bio bara måste han ha Fox! :D

Mina...


Speciellt dessa är favvisar!


Hittade denna sida hos Evelina Livsfarligt!?.. ;)
MEN men det är ju inte lördag idag så det blir inget godis här inte!!! :) Idag ska vi packa för Sverige-resan, ordna sista klapparna och allmänt stressa runt (i packning ingår oxå tvätta sista akuttvätten man bara måste ha med? stryka lite... fast det kan jag ju oxå göra hemma men det är tråååååkigt att slösa tid på, ska bara mysa i veckan ;) städa lite lätt (torka golven i fredags så så illa är det inte nu men tömma sopor och vattna blommor och så... ) JO var på julbord igår och trillade in ganska så sent, nej, tidigt skulle jag säga så jag undrar hur mycket han kommer bidra med idag!?.. :) Ska hoppa och tjoa i hans säng senare... så han verkligen ångrar att han kom sent/tidigt imorse!!! ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga godis-bilder du :)

Hoppas ni får en mysig 4:e advent trots mycket att göra och att maken din inte är helt under isen idag ;))

Åker ni mot Sverige imorgon då?

Stora kramar!

Ann-Sofie sa...

Japp Jessica, det gör dom och de är så efterlängtade av oss alla!

Härliga bilder Anna-Lena, hoppas han skärper till sig JO, han var ju på bästa bushumöret alle fall när vi pratade...får se om jag hittar nå norska flagg och stå me imorrn ;)

Kramar Ann-Sofie

Anna-Lena sa...

Ha ha jodå han skojar på!!! Struk borde han ha... och ska han få tror jag ;) Jo Jessica som A-S skriver åker vi mot Smålands mörkaste i morgon bitti! :)

Anonym sa...

Hihi ni är så söta ni 2 :)

Annso-förstår att de är hur efterlängtade som helst!!!!

Hoppas det går bra för er att köra imorgon A-L!!

Stoooor KRAM :))

Anonym sa...

Varför hade inte jag fått det tipset att man kunde hoppa och greja i makens säng förra helgen, då var det någon som ramlade in kl 04.00 så det hade ju vart ganska kul o dansa samba i den sänghalvan vid 08 hugget ;)
Ha en riktigt god jul nu och kör försiktigt. Tyvärr har jag åkt hem när ni kommer imorgon :(
Kramar moster d.y