söndag, oktober 05, 2008

Solig söndag!


Vad härligt!!! Solen skiner ute (fast oj, vadkallt!) så i ska ut och lägga mera sten! Det tar tid detta! ;) Men barna älskar att det ligger massa grus att leka med! :) Nu ordnar jag med kamera så ni får se bilder snart igen! Vi har TRE Columbus-kameror så nu laddar jag förra kameran och har funnit fram USB-sladd!.. Känner mig helt handikappad utan kamera nu! För att inte tala om mobil! Den är ju lite sådär ibland... Och, gud förbjude, om pc-n skulle gå sönder eller inte funka! I am a material girl!!! ;)

Ha en skööön söndag!

7 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Härligt här stormar det och regnar idag =0( men men jag som inte trodde på SMHI tji fick jag!!!
Kram

Anonym sa...

Åh vad härligt med sol! Här har det regnat och regnat och blåst så man har trott att taket ska flyga av vilken sekund som helst.

Kram

Anonym sa...

Den småländska solkusten har förvandlats till stormkusten. Hua vad det har blåst inatt och under dagen. Inte en stråle sol, utom solstrålen Lovisa såklart. :)

Anonym sa...

Hihi idag hänger innersta småland med på samma väder som övriga småland *fniss*
Regn o blåst...*brrr*
Men imorgon har de lovat sol här oxå så vi hoppas på det :-))

Kram

Anonym sa...

Ja fy för att vara utan dator. Då känner jag mig riktigt handikappad.

Anonym sa...

Regn i Olden :( Ha en fin dag! Forresten... Eg og Ingvild e bere venninde, ikkje søstre :) hihi_:) klem

Daniel sa...

Hej material girl!
Tackar för varma ord och niger för grattishälsningarna!
Det var en riktigt trevlig läsning!
Kram