måndag, september 15, 2008

Måndag morgon...

och denna lilla sessa har hållit oss vakna i natt igen! Vakna 22 och jag kolla sist på klockan 2.15!!! Då hade jag nog dåsat till ibland och kanske oxå Nora men det var snurra runt och gråta till lite och nypa mamma hårt i armen heeela tiden! Gäääsp!.. NU sover hon iaf... Skönt, hon var verkligen grinig innan hon äntligen slockna... är tänder överallt så vi antar det är därför! Stackars... oss! ;)
Här håller hon iaf på med den nya favoritunderhållningen nu! Gå fort eller nästan springa in i väggar och bord och stolar med denna... och när den kraschar in i ngt skrattar hon... sötis!

och lite lugnare sysselsättning duger lyckligtvis oxå! Denna prinsesseboken är en favvis... ;)


Idag har vi inget speciellt, vi ska handla lite och hämta Oscar innan middag och efter tänker jag ta mig en sväng på två träningssenter! Det ena är Drammensbadet, där kan jag både träna och simma, älskar ju att simma och det är billigare än moov som är alt 2! MEN där kan man få barnvakt!!! Det kan ju vara värt en hundring i månaden och ingen simning!?.. Hm... får se vilken jag gillar bäst!.. Bäst personalen är på hugg och trevliga och hjälpsamma för jag har oxå mensmonstret med mig... ;) Jag faller ner i ett svart hormonhål en gång i mån... som nu då! :( he he... eller moohahaha... ;)
Hoppas er dag är underbar och skön!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars liten,(och stackars mamma o pappa :-)det är jobbigt att få tänder :(

Hoppas du hittar ett tränings-ställe du TRIVS på,barnvakt låter ju super :-))
Men det måste kännas rätt oxå.

*kram*

Anonym sa...

ha en bra dag, va söt hon är Nora...men imponerande du kan motionera då i detta hormonstinna mörker, by the way, välkommen i klubben....jag har också rejäla downs en gång i månan...

Annso

Anonym sa...

Oj vad jobbigt att inte få sova ordentligt, inget kul att få tänder, varken för Nora eller resten av familjen!

Du kan inte ge henne alvedon innan hon ska sova, så kanske hon blir mindre orolig? Bara en idé jag fick ;)

Hoppas hon sovit gott nu i alla fall.

hej hej

Anonym sa...

Är man en sessa måste ju prinsessboken vara självklar favorit.Skönt att hon gillar lite vildare takter också.
Kram mamma