måndag, september 29, 2008




Hi hi... Oscar har klippt sig och jag ville ta en bild på frissan men jag kunde visst inte få till en enda bra bild! Den ena sämre än den andra! Ha ha... sötgrisen! :)

Efter jobb, hämting och middag åkte jag och Oscar på centret för att se om det fanns klipptid till honom! Det gjorde det! Vi fick en timma till shopping oxå när vi väntade på timen, Oscar ville in på CLas Ohlsons där vi köpte en leksaks-kaffebryggare och brödrost och jag ville in på KappAhl där jag fann en kjol ett par legings, två par byxor till Oscar, en top och en byxa till Nora! :D Hade ju kvar presentkortet man fick på öppningen om man var bland de 100 1a så det använde jag nu! :D Kul att shoppa mkt till lite pengar! ;)
Vad har du gjort idag?..

4 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

HAn är ju såå söt, vilka fina bilder och han är verkligen jättefin i håret
KRAM

Anonym sa...

Vad fin han är :))

TACK för jätte fina ord i min blogg,blev alldeles rörd!
Goa du!!

Hoppas ni får en jätte mysig tisdag!

Anonym sa...

Oups,skickade iväg kommentaren innan den var klar *ler stort*
Det var bara jag som var anonym ;)

Kram på dig!

Anonym sa...

eg ha jobba, jobba og jobba.... Dagen går i ett! MEN ikveld e det GREYSS!!! =)