onsdag, juni 25, 2008

Glömde...

Nej då! Allt är bara bra! Bara glömde blogga igår. Som sagt, det är svårt att hinna allt och ikväll ska vi bjuda JOs syster och familj på middag (för att fira Oscar som fyller 4!?!! på fredag men de åker på semester) i morgon kommer mamma, pappa och Emma för att hjälpa oss fira lillgutten ;) de stannar över helgen! ch så är det å kalaset på fredag. "Bara" familjen MEN man ska ju ordna allt ändå, tårta, mat, kul dukning (så Oscar får en wow-dag ;) och bild i tidningen osv... Viktiga grejer! :D

Så igår jobbade jag faktiskt på fm (med Nora, jag vet, men hon var så nöjd med min vindruve-mutning så... ;) fick iväg 19!!! fakturor! Bra jobbat! Så var jag på min månatliga massage! Hade jag inte tagit den hade jag säkert legat i migrän nu för det är mycket att hålla reda på just nu!?.. MEN vi fick gjort massor igår så jag ska kunna njuta besök och middagar och så. ;)

Nu kommer den underbara morgon-odören från Nora! Ha ha... ;) Ska byta på henne och iväg till Maxi-centret! Idag, kära vänner, har jag bestämt mig för att köpa en VIT byxa! ;D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi hi ja man blir ju nästan lite orolig när du inte bloggar på en hel dag ;-)

Mysigt med besök till Oskars 4 årsdag!

Stor kram!