onsdag, maj 21, 2008

Trött!

Natten var en katastrof!.. Hosta och brösta när jag väl äntligen somnat+ att Nora vakna 2 och somna inte om utan jag fick bära in henne till mig + att Oscar vakna massa och grät för att han har ont i halsen, säger han har det idag oxå. Så jäg är jätteförkyld och ska ha Oscar hemma idag oxå, han måste ju få sova innan jag skickar iväg honom på dagis!.. Nu har vi ätit frukost och barna är klädda, de badade ju igår! Så nu ska jag ta en illaluktande Nora med blä i blöjan och gå ner och byta den och ta mig en dusch... Host, host...

3 kommentarer:

Anonym sa...

KRAM och krya på er!!!

Anna-Lena sa...

Tack! Jag funkar ju dagtid, det jobbiga är att inte få sova... Men det vet ju alla ni mammor allt om! ;)

Anonym sa...

Huff, god bedring och håller tummarna før att det blir mer sømn på dig!

Härligt att det känns så bra att vänta med dagis :) !

((Kramar))