söndag, april 27, 2008

Tja... trots sovmorgon i morse och härligt trädgårdsarbete (bilder kommer, jag looovar, detta ska skryta med ;) så har huvudvärken fått ordentligt grepp om mig. :( Pappan tog barna och gick till farmor och bestefar! Vilar jag! NEJ, jag har provat kläder, jag vet inte vad jag ska ha på mig 17 mai+ i morrn fyllermannen år och vi ska ut på konsert+ att Nora fyller på onsdag!?.. kläder alltså!.. Fy vad jag hatar att ha på mig sånt som inte känns bra eller som mig! Vilket är fallet ofta nu! :( Hittade en kjol som jag verkligen gillar men det blir nog lite kallt nu med det jag provade till så jag ska försöka hitta ngt upptill som passar kjolen?.. Hmm... Får se! Nu ska jag lägga upp lite bilder från helgen och så ska jag gå och hämta hem Nora till grötdags kl 19 ca... :) Och hon är förresten sjuk med feber och rinnig näsa så NEJ vi sover inte såååå himla bra nu!.. (sur mamma låter det gå ut över söta er... sorry)

Inga kommentarer: