tisdag, mars 25, 2008

Oscar vakna redan 4.30 och var lite lessen, prata om nån boll jag hade tatt?.. Mardröm! När jag låg där i morkret såg jag en svart stooor prick
ovanför fönstret till Nora! BLÄ!, vad jag hatar de spindlarna i vårt hus alltså, typ 7 cm långa och breda!?.. Var ju tvungen att döda den tyst... stod och stirra på den hur länge som helst innan jag våga, men tvinga mig när jag upptäckte att Oscar låg och fnissa åt mig, vill ju inte han ska bli rädd!.. Så gjorde jag det... och hade gåshud hur länge som helst! Var på wc en sväng och när jag kom tillbaka sov han hos oss, kl 5.30! Nora hämta jag 6... hon har inte sagt ett knyst inatt!?..
Och så är vi tillbaka i vardan igen... Lämna Oscar, handla massa dyr mat, tvätta, dammsuga (skotta snö... blä!) leka med Nora, lunch, leka lite till, laga middag... Ja! Så kommer killarna (pappan hämtar idag) och så är det leka med dem... He he... ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha - det e som å høre meg sjølv :) eg hata edderkoppa, og det e ingenting som e so ekkelt som å kverke dei :( Eg får frysninga bare av at du skrive om det :) hihi :)

Anna-Lena sa...

Ja, fy! Brrr... Jag har riktiga problem!.. Och nu var den liksom på väg mot Nora! Nä... usch vad grusomme de är! ;)