lördag, mars 29, 2008

Nu...

Har vi precis ätit sushi! Mmm... Det är så gott!

Denna står på bordet framför mig, jag fick den av mannen i går för jag har haft migrän och så ont <3


Har inte hunnit skriva tidigare, har inte ens öppnat pc:n idag. Vaknade tiiiiidigt som vanligt, jag och Nora var uppe och duschade kl 7... Så åt vi lite frukost och Nora somnade om halv nio redan. Då vakna Oscar och ville ha frukost! Satt uppe lite med honom, satt och dåsade framför barne-TV. När Nora vaknade sparkade jag upp pappan ur sängen ;) och la mig själv... Hade fått ordentligt ont nu så jag soman och sov till 11.30. Då kom Oscar ner och vi somnade om tillsammans i ytterligare en halvtimma, då pappan väckte oss för att gå på lunch hos svigers, svärföräldrarna. God lunch, trevliga släkten där... Koselig!.. :) Det har regnat hela dan men vi bylta på oss och gick, det är ju bara runt hörnet och jag behövde verkligen frisk luft! Så när vi kommit hem igen och ätit lite tomatsoppa till middag (oscars val) kändes det mycket bättre i huvet. Så var jag och hämta sushin så jag fick en körtur nere i stan, det är kul att komma ut och glo på partyfolket!?.. ;) SÅ har vi då njuuuutit den och tittar nu på The Queen! Bra film!

6 kommentarer:

Ela sa...

Nice! God mat det där.
Kramisar!

RANA sa...

Men vad härligt det hela blev till slut då! Så skönt, gumman!

(Det där med att ungarna turas om att sova så att man alltid är uppe med den ena känns MYCKET bekant.)

Jag har passat på att ramla ner i en mental grop, men ämnar ta mig upp imorgon senast. Ingen fara.

Kram och god natt sen.
Rana

Anonym sa...

Låter som du blivit ordentligt ompysslad :) ! Härligt!

((Kramar))

AnnaB sa...

Det ser ju så gott ut med sushi men icke! Hu kan verkligen inte äta det.
Fy för migrän, det har min sambo också. Han blev riktigt dålig en gång och jag trodde han hade åkt på en hjärnblödning eller nåt. Kunde inte prata och sluddrade. Så obehagligt! Han fick läggas in för observation i alla fall.

Anonym sa...

Skönt att dagen blev riktigt bra tillslut,trots bråkande migrän!
Fina blommor du fått av mannen din oxå,älskar tulpaner :)

ChatrinesLiving sa...

Sushi har jeg faktisk aldri smakt... Hvet ikke helt om jeg tør det heller;) Er visst litt pysete når det gjelder mat;)
Men det ser jo veldig godt ut da!
Ha en kjempefin søndag!
Klem fra chatrine:)