söndag, mars 30, 2008


Dessa är till min älskade som nu är i Stavanger för att kolla på fotboll för att sedan köra vidare till Egersund för att jobba till tisdag kväll eller onsdag! Då måste han vara hemma för jag FYLLER ÅR! :D Hi hi...

Idag regnar det och vi har varit hos farmor oh bestefar. Vi körde pappa till tågsation och väntade på farmor och bestefar där och körde hem dem, så fick vi lunch. Oscar är kvar en stund, till middag och Nora somna på väg hem, så nu sitter jg här och myser (=läser era bloggar ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag läser din... =) Men det går ej att uppdatera min blogg idag. Har sett att det inte heller går att kommentera. Trist när det inte fungerar. Är ju taggad för att skriva hur veckan varit och så går det ej.

Kul med födelsedag snart. Kram

Anna-Lena sa...

Jaaaa, hela blogg.se verkar inte funka! Läser ju fler som inte heller har uppdaterat idag eller jag ha\inte kunnat kommentera! Aha!.. ;) Ha det så bra, kram!