lördag, mars 01, 2008

Morgon...

23.25 vakna Nora till och ville ha nappen
23.55 samma
2.05 Maken kommer hem efter konserten jag INTE blev md på pga förkylning
2.45 Oscar ropar MAMMA! Sitter en stund
3.15 Han ropar igen... försökte sova där men sängen är lite liten så vi gick in till oss
4.40 Nora igen
5.15 Samma
5.45 Tar in henne i sängen där vi ammar, med pappan och Oscar i samma säng...
så nu är haar vi suttit här en stund... Trött mamma ska jag lova! Och jag som tänkte jag behöve sömn och därför skippade konserten igår... Ha ha... Sömn!?..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Usch och fy vilken natt. Skickar massa uppiggande kramar

Anonym sa...

Men stackare... känner igen det där ibland. Men du har ju två att springa till nu. Måste vara kämppigt. Har Oscar och Nora samma rum? De väcker varandra kanske? Jag vet bara det att vi fick lov att ge Oskar ett eget rum tidigt... hmm ja han väcktes av oss pga snarkningar. hihi

Anna-Lena sa...

Jo de sover på samma men de väker inte varann... Ibland fattar jag inte hur den andra kan sova som en gris genom det jag anser vara larm! ;) Men de sover väl gott... när de inte är vakna då förståss! ;)

Anonym sa...

Oj, for ei natt! Du får sove litt på dagen:)

Anna-Lena sa...

Tja, då tenderar det vara full fart!