fredag, februari 29, 2008


Trots att de gått tur idag, det har de var fredag, längs älven till en lekplats där de lekt massor och grillade korv, var Oscar tvungen att løpe litt när vi kom hem! :D Så jag hacka på isen i hopp om att våren kommer fortare då och Nora satt och skratta åt Oscar som sprang runt runt i vagnen sin!

Åh, Oscar, du är bäst!!! <3

Du är ganska mysig du oxå <3<3<3
Blir nog ingen salsa-fest för mig iaf... Typiskt! Har så ont i halsen! :( Vi som skulle på en välbehövd date jag och mannen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å nei, det va domt :( God bedring!!

Anonym sa...

Fina barn du har! Syskonkärlek.

Jag har en utmaning till dig på min blogg. Kram Annica

Anonym sa...

Vad goa dina barn är Anna-Lena!! Ha en trevlig helg! kram

Anna-Lena sa...

Tack! De är söta... på bild! Läs nattrapport ovan... ;)