fredag, februari 22, 2008

Resan igår + idag! ;)


Här sitter Nora i nya bilstolen. Bara den var ren lycka i flera timmar! Hon bara satt och titta sig runt och log och tom skratta! :D Hon hamna ju mycket högre upp nu. Perfekt! Båda var som änglar och tiden gick så fort även att det tog 8 timmar hem. När vi kom fram blev det massa kramar och god middag och så till sängs. Båda somna ok MEN Nora vakna sen och var vaken mellan 23.30- 01.30! Äh!.. Blä!.. Jag åar ganska så sovtrött idag ja! Hoppas hoppas det är tänder så det finns en "orsak" till allt vaket! Idag har vi varit inne i stan och shoppat. Fredrik var med och Annso mötte oss så det var mys! :D Jag hade velat hitta ett par jeans men hitta inte DEM! Hm... Synd!.. Det blåser ordentligt här och regnar men jag har solsken i hjärtat! Ha ha!.. ;)

4 kommentarer:

Ke.Li sa...

Hon ser väldigt lycklig ut i sin nya stol!

Anonym sa...

Åh vilken sötnos hon är Nora! Jag älskar den där tröjan. Precis min och Alice stil. Skönt att resan gick bra. Kram Annica

Anna-Lena sa...

ke.li: Ja du skulle sett minerna... Ha ha... obetalbart!
Annica: He he... ja, den är ju rosa!?.. ;)

Anonym sa...

Exakt! Rosa på våra sessor.